tisdag 6 augusti 2013

Revisitor dag 1

Det går säkert att ta en Revisitor utan att böna och be, men jag orkar inte mer än fem mil terräng per dag flera dagar i sträck. Tack vare många snälla Uppsalaturfare sitter jag på tre tagna och tolv-femton någorlunda säkra idag. Det gjorde inte saken bättre att jag hade enormt svårt att somna igår (troligen en kombination av zonångest och att min kära sambo är annorstädes). De åtta timmar jag normalt vill ha och som med träning i åtanke borde ha varit aningen fler blev istället drygt fyra eller knappt fem. Jag bokför inte så noga när jag försöker sova.

Väderleksrapporten ser lovande ut för de kommande dagarna: hällregn! Då blir aktiviteten lite lägre och jag får lite lättare att behålla mina zoner... Blir dock spännande att cykla på leran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar