söndag 23 juni 2013

Zonförslag: WashMonument

För att fira övervakning i alla dess former bör vi genast skaffa en zon i övervakningens huvudstad Washington. Skämt åsido är det en av de viktigaste städerna i världen. Dessutom ska jag dit (med sällskap) snart. Därför föreslår jag att Washington får en eller ett par zoner till den 4e juli. Washington Monument kan passa som första landmärke eftersom det är centralt och tydligt samt utan GPS-störande byggnader och träd.


Själv är jag på soliga Gotland i någon dag till. Jag fick möjlighet att ta Botvaldsvik (som har fel namn. Botvaldevik ligger rätt nära, men Gothems Hammar ligger ännu närmare). Jag har faktisk varit i den en gång förut, som sällskap, men det här var första gången jag tog den. Nu står mätaren på 710 unika i 9 regioner.

I seriespelet fortsätter det att gå dåligt. Jag är visserligen inte på utslagsplats just nu, men eftersom jag reser iväg finns det inte många poäng att plocka under nuvarande omgång. Under nästa blir det ännu värre. Då är jag borta tre fjärdedelar av omgången. Kort sagt börjar augustiseriespelet i division tre för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar