torsdag 28 mars 2013

Söder om Söder

Förrförra helgen tog jag Södertälje och (med enstaka undantag) alla zoner upp till Stuvsta. I helgen är det dags igen. På lördag kommer jag att fira påsklunch i Stockholm och med nya "Uppsalapendeln" finns det ingen anledning att inte ta med cykeln.

Min plan ser ut som följer:
Lördag morgon-Farsta till Björkhagen (15z)
Lördag kväll-Björkhagen till Södermalm (15z)
Söndag-Handen till Älvsjö och vidare (70z)
Måndag-Beror på vad som finns kvar. Antingen resten av zonerna i Årsta-Enskede-området, eller pendel till Tullinge och sedan cykel till Norsborg och vidare in längs med tunnelbanan. (60z)

Tyvärr är det långt till nästa medalj, både vad gäller takes och unique. El Staminatore och Insomnia vill jag ta på hemmaplan, i Uppsala.

Men först en liten vända idag för att plocka de två sista zonerna i Uppsala (PreacherChair och UppMulleOne) som jag ännu inte tagit.

Glöm inte att 5:e april är deadline för anmälan till Bonanzan om ni vill ha tshirt eller middag!

2 kommentarer:

  1. Men du har väl inte särskilt långt till nästa rank?

    SvaraRadera
  2. Å andra sidan är nästa rank uppnådd redan innan jag kommer till Stockholm...

    SvaraRadera